Snažíme se dělat všechno tak, abychom reklamacím předcházely. Máme vyvinuté různé programy, které nám v tom pomáhají, ale případnému lidskému selhání nebo chybě výrobku nelze vždy vyhnout. Každou reklamaci se snažíme vyřídit co nejrychleji ke spokojenosti zákazníka.
V případě, že dojde k lidskému selhání (např. Vám přijede jiný produkt než ten, který jste si objednali) tak samozřejmě danou chybu ihned po nahlášení napravíme na naše náklady.
Záruční doba na zboží zakoupené v internetovém obchodě je standardně 24 měsíců. Záruční doba začíná běžet dnem převzetí zboží zákazníkem.
Zákazník je oprávněn odstoupit od smlouvy bez udání důvodu v souladu s ust. § 7 zákona č. 102/2014 CFU o ochraně spotřebitele při prodeji na dálku ve lhůtě 14 dnů od převzetí zboží. V případě, že v rámci jedné objednávky bylo zboží dodáno odděleně, lhůta pro odstoupení plyne okamžikem převzetí zboží, který byl dodán jako poslední.